16.12.2013
Jan Král

ČEZ odmítá pustit zákazníky k novému odběrateli. Město nyní zkoumá, zda má na to právo

Občanům Liberce, kteří se účastnili elektronické aukce na zlevnění elektrické energie, přišly v těchto dnech do schránek oficiální dopisy ČEZ Prodej s.r.o., které sdělují lidem odmítavé stanovisko k přechodu k novému dodavateli. /AKTUALIZOVÁNO/

Společnost ČEZ vyzývá současně občany k tomu, aby vzali zpět své výpovědi a pokračovali v dosavadní smlouvě se společností ČEZ dle stávajících ceníkových cen. Dopis znejistil mnoho občanů, kteří se obracejí na město Liberec s otázkou, co bude dál.

„Je mi líto, že se lidé dostali do soukolí ostrého konkurenčního boje. Chápu, že odchod 1500 zákazníků zabolí, ale toto jednání je přesmíru. Situaci nyní analyzujeme,“ řekl náměstek primátorky pro ekonomiku a systémovou integraci úřadu Jiří Šolc.

V současné době vedení města prověřuje, jestli měl ČEZ na odmítnutí přechodu k novému dodavateli vůbec právo. Náměstek Šolc celou záležitost neprodleně řešil a ZDE je oficiální vyjádření nového dodavatele energie. Zároveň byl požádán Energetický regulační úřad (ERÚ) o stanovisko, jak v této složité záležitosti postupovat dál. Stanovisko bude během několika dnů.

„Doporučuji našim občanům, kteří se účastnili elektronické aukce, zatím na dopis nereflektovat. Je jasné, že by tím byla zahozena vysoutěžená levná cena elektřiny. Jakmile budu mít stanovisko ERÚ, napíšeme další postup,“ doplnil náměstek.

Lidé mohou kontaktovat také přímo společnost A - TENDER. E-mailová adresa: obcane@a-tender.cz a telefon: 281 866 510. V případě jakýchkoli problémů s pevnou linkou se mohou občané obracet na mobilní telefonní číslo: 725 301 664.

 

Nastavení cookies